Friday, January 23, 2009

Terima Kasih...!!!

Salam,

Rasanya dah seminggu tak up date blog ni... bukannya aper sibuk sikit dengan urusan peribadi...terima kasih kepada pemberi komen yang sudi memberi komen dalam blog ini...terutama kepada Nurul Aini dan Hanni Ramsul... terima kasih atas galakan yang diberikan... sebenarnya seminggu berlalu banyak perkara yang hendak dituliskan...tetapi dengan hobi baru yang tetiba muncul membuatkan aku kehilangan fokus yang begitu dahsyat sekali...siapa yang hendak dipersalahkan... aduh...menderita aku...




Hobi baru aku...??? entahlah nak kata...kekadang rasa pelik plak ngan hobi baru ni...menyebabkan aku duduk depan laptop berjam-jam lamanya...memberikan sejuta fokus...hinggakan aku tidurpun sampai lewat pagi...tapi jangan salah sangka aku pergi kerja seperti biasa...tetap orang pertama yang punched in card... boleh caya ker!!! Gambar di atas untuk makluman tidak kena mengena ngan hobi baru aku...just saja nak tunjuk kehenseman aku...ha..ha...terpaksa puji diri sendiri...jurufoto aku adalah..azlin yang menggunakan camera SLR dier...memang cantiklah kualiti gambar camera SLR ni... tapi yang pastinya aku hanya mampu jadi model jer... nak beli sendiri tunggulah dulu... may be tunggu habis bayar hutang keta aku kot.... kira2 2016 nanti.... lamanya..!!! aper boleh buat...kehendak semua tuh...!!!

Sorrylah..dah melalut plak...cerita balik pasal hobi aku tadi...sekarang ni aku dah menjadi penagih..penagih..??? macam jahat jer bunyinya... bukan penagih dadah yer...penagih membaca novel online...aduh aku jadi menderita...setiap hari aku mesti nak kena baca dulu...kepada yang nak cuba menjerat diri seperti aku boleh lawat blog yang aku suka baca ni...pemiliknya adalah Hanni Ramsul...bacalah novel yang bertajuk Pergilah Air Mata.... boleh menangis woo..tapi aku cool jer... to kak Hanni sorry yer promote blog akak kat sini...

http://www.manisnyakenangan.blogspot.com/ ....

Dan terakhir sekali terima kasih juga kepada rakan2 seperjuangan...ceh wah cam nak pidato plak... padge, khafiz and also zack yang komplen aku tulis panjang sangat dalam blog ni... tapi kalau difikir2kan... betul gak aper yang aku fikirkan... aku punya sukalah... janji aku happy... to zack sorrylah terleser plak... 2 tahun jadi room mate kat UTM dulu... takkan cakap sikit dah sensitif kot.... aper barang... yang penting moga ko bahagia di Serawak... daerah yang bakal mengajar ko kehidupan seorang guru yang sebenar... erti kedewasaan, kecekalan, ketabahan, pengorbanan dan keprofessionalan ko... aku boleh beri semangat jer yang nak hadapi ko jugak... Apa Yang Penting!!! Kerjasama!!!...

Okay cukuplah untuk kali ni... nanti aku cerita plak pasal tragedi aku bercuti di Langkawi minggu lepas... pengalaman yang sukar dilupakan.... tunggu.... !!!

1 comment:

  1. Wah! Bile plak ko suke baca2 novel nie..pelik gak aku..hehehe..weh, aku dh dpt la offer gov tuh..camne nie??? nk pi ke x? aku pening!!!

    ReplyDelete