Sunday, June 28, 2009

Majlis Perkahwinan Anak Sedaraku...

5-6 Jun 2009... majlis perkahwinan anak sedaraku... aku bila lagi... tunggulah... sempena majlis yang bersejarah ni... aku dah prepare ambil cuti empat hari... campur sabtu n ahad jadinya... 6 hari... wah..wah...wah... cuti sakan... punyalah excited.... handphone tutup... no gangguan...

Sebagai bapa sedara yang mithali.... so banyaklah kerja2 yang perlu aku bantu untuk jadikan majlis bertambah meriah n berjalan lancar... tapi tak per... sebenarnya ader agenda lain.... nanti majlis aku plak... jangan lupa meringankan tulang.... he..he...he...

Aper-aper pun kepada Ervini n Asmawi (Nama sebenar tapi bukan artis yer)... selamat pengantin baru... moga bahagia selalu n jodoh berpanjangan... doakan jodoh bapa sedaramu ni pulak... he..he...he...

Selepas majlis pernikahan... sama cantik sama padan... eratnya...

Malam berinai besar.... merah menyala... membara...



Bergambar bersama ibu bapa pengantin perempuan... serius nampak...

Persandingan raja sehari... sehari jer tau... kuning lagi tuh...

Persandingan di rumah pengantin lelaki... senyum lebar nampak...

Aku dalam versi solo... ambil berkat... he..he..he...

No comments:

Post a Comment